באפשרותך לבטל את העסקה בתוך 14 ימי עסקים מקבלת המוצר
כל אמצעי הביטול העומדים לרשותך מופיעים בהמשך העמוד. כולל טופס לביטול אונליין.

מדיניות ביטולים
מדיניות ביטול
הינכם רשאים לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר.
הודעה על ביטול ניתן לשלוח באחת הדרכים הבאות:
באמצעות שליחת טופס לבקשת ביטול עסקה אונליין בלינק הבא - לטופס ביטול עסקה אונליין לחצו כאן
- בהודעה ב Whatsapp
- במייל: info@bnzc.co.il
- בטלפון 03-6762924 בשעות הפעילות של החברה
בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם אלא בעקבות אי התאמה, או כל הפרה אחרת של הסכם זה, כספכם יוחזר לכם תוך 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול על ידכם.
המוצר יוחזר אלינו על ידכם ועל חשבונכם ויגבו דמי ביטול על סך 100 ש"ח או 5% מערך המוצר, (הנמוך מביניהם.) במידה ותבחרו להחזיר את המוצר באמצעות שליח, ייגבו בנוסף גם דמי משלוח.
עליכם להחזיר את המוצר באריזתו המקורית כשהוא שלם, תקין וללא כל פגם מכל סוג שהוא.
בעת ביטול עסקה עקב פגם לא ייגבו דמי ביטול.
לחברתנו ישנה אפשרות לתבוע מכם ירידה בערך המוצר על פי החוק.
אנו נמסור לכם עותק של הודעת ביטול החיוב שמסרנו לחברת האשראי.
במידה ויש למוצר אביזרים נלווים או מתנה שהתקבלה בעת רכישת המוצר, עליכם להחזיר גם אותם. חוסר באביזרים אלו עלול לגרום לחיוב בגין שווי אביזרים אלו.
לתשומת ליבכם, כל הזכויות המשפטיות המגיעות לכם כצרכנים ביחס לביטול עסקה אינן משתנות או נפגעות מהסכם זה.
במקרה של אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, הצרכן זכאי לבטל את העסקה לא יאוחר מ- 4 חודשים מקבלת המוצר.
משלוח המוצרים לביתך
הזמנתכם תגיע אליכם לאחר קבלת הודעה מחברת ההובלה. זמן האספקה הוא עד 5 ימי עסקים (לא כולל יום שישי), אלא אם כן קיים אירוע אשר מחוץ לשליטתנו. אם לא נוכל לעמוד בתאריך האספקה המשוער בשל אירוע מחוץ לשליטתנו, חברת המשלוחים תיצור איתכם קשר עם תאריך אספקה חדש. האספקה תושלם כאשר נספק את המוצרים לכתובת שנתתם לנו. בעלותכם על המוצרים תושלם רק לאחר שנקבל את התשלום במלואו. המשלוח למזמינים באתר הוא ללא עלות. אם הינכם מתגוררים בישוב אשר קיימת בעיית גישה אליו מטעמים ביטחוניים, או ישובים שההגעה אליהם אינה בתדירות יומית ע"פ שיקולי חברת המשלוחים, יודגש כי ב.נ.ז.כ אינה מתחייבת לאספקת המוצרים על פי מועדי האספקה. אם הינכם מתגוררים בישוב כזה, עומדת בפניכם האפשרות לאסוף את המוצרים ממקום מרכזי בסמוך למקום מגוריכם אשר יתואם עמכם מראש. במקרה של איחור באספקת המוצר,
אנו נאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר, או ביטול העסקה.
עקב המצב ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.
איסוף עצמי
אם ברצונכם לאסוף את המוצרים באופן עצמאי, מיד לאחר סיום ההזמנה באתר, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 03-6762924 לתיאום האיסוף. ניתן לאסוף את המוצר בתוך 48 שעות מרגע הרכישה בכתובת אודם 6 פתח תקווה, בימים א-ה בין השעות 8:30 עד 16:00. עליכם לבוא עם מספר ההזמנה ופרטים מזהים כפי שמופיעים בהזמנתכם.
תהליך ההזמנה באתר
תהליך ההזמנה באתר שלנו מאפשר לכם לוודא שכל הפרטים שהזנתם בעת ההזמנה תקינים טרם ביצוע ההזמנה. אנא הקדישו זמן לקרוא ולבדוק את כל פרטי ההזמנה לפני שליחתה. לאחר ביצוע הזמנה, תקבלו הודעת מייל המאשרת את קבלת ההזמנה. חשבונית תשלח אליכם בהודעת SMS. במידה ולא הצלחנו לספק לכם מוצר משום שהמוצר אינו במלאי, אינו זמין עוד, או עקב שגיאת תמחור באתר שלנו (מוסבר בהמשך), אנו נודיע לכם על כך ונבטל את הזמנתכם.
שירות לקוחות
אנו מפעילים מוקד שירות לקוחות טלפוני, שירות לקוחות ב-Whatsapp, קבלת קהל ומעבדת תיקונים.
שעות פעילות: ימים א-ה בין השעות 8:30 ועד 16:00, ימי ו בין השעות 8:30 ועד 12:00.
ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו:
בטלפון 03-6762924,
במייל info@bnzc.co.il
בהודעה ב- Whatsapp- לחצו כאן
בכתובת: אודם 6 פתח תקווה
המוצרים שלנו
כל התמונות המופיעות באתר נועדו להמחשה בלבד. למרות שאנו עושים כל מאמץ כדי להציג את הצבעים בצורה מדויקת, איננו יכולים להבטיח שהתצוגה של המחשב שלכם תשקף במדויק את צבע המוצרים. צבעי המוצרים עשויים להשתנות מעט מהתמונות שהנכם רואים על צג המחשב. למרות שעשינו את כל המאמצים כדי להיות מדויקים ככל האפשר, כל הגדלים, המשקלים והמידות המופיעים באתר שלנו עלולים להכיל סטייה של עד 2% מהמצוין באתר. אריזת המוצרים עשויה להשתנות מזו המוצגת בתמונות באתר שלנו. כל המוצרים המוצגים באתר שלנו כפופים לזמינות. במידה ומוצר שהזמנתם אינו זמין במלאי, אנו נודיע לכם בהקדם האפשרי ונבטל את הזמנתכם.