Skip navigation

באפשרותך לבטל את העסקה בתוך 14 ימי עסקים מקבלת המוצר

כל אמצעי הביטול העומדים לרשותך מופיעים בהמשך העמוד. כולל טופס לביטול אונליין.

מדיניות ביטולים


מדיניות ביטול

באפשרותך לבטל את העסקה בתוך 14 ימי עסקים מקבלת המוצר. הודעה על הביטול תשלח :

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם אלא בעקבות אי התאמה, או כל הפרה אחרת של הסכם זה, כספך יוחזר לך תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול על ידך. עליך להחזיר את המוצר באריזתו המקורית כשהוא שלם, תקין וללא כל פגם מכל סוג שהוא על חשבונך ויגבו דמי ביטול על סך 100 ש"ח או 5% מערך המוצר, הנמוך מבינהם. במידה ותבחר להחזיר את המוצר באמצעות שליח, ייגבו בנוסף גם דמי משלוח.

בעת ביטול עסקה עקב פגם לא ייגבו דמי ביטול. כספך יוחזר אליך תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול והמוצר יוחזר על חשבון החברה. עליך להחזיר את המוצר באריזתו המקורית. לחברתנו ישנה אפשרות לתבוע ממך ירידה בערך המוצר על פי החוק. אנו נמסור לך עותק של הודעת ביטול החיוב שמסרנו לחברת האשראי. במידה ויש למוצר אביזרים נלווים או מתנה שהתקבלה בעת רכישת המוצר, עליך להחזיר גם אותם. חוסר באביזרים אלו עלול לגרום לחיוב בגין שווי אביזרים אלו.

לתשומת ליבך, כל הזכויות המשפטיות המגיעות לך כצרכן ביחס לביטול עסקה אינם משתנות או נפגעות מהסכם זה.

.במקרה של אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, הצרכן זכאי לבטל את העסקה לא יאוחר מ- 4 חודשים מקבלת המוצר


משלוח המוצרים לביתך

הזמנתך תגיע אליך לאחר קבלת הודעה מחברת ההובלה. זמן האספקה הוא עד 5 ימי עסקים (לא כולל יום שישי), אלא אם כן קיים אירוע אשר מחוץ לשליטתנו. אם לא נוכל לעמוד בתאריך האספקה המשוער בשל אירוע מחוץ לשליטתנו, ניצור איתך קשר עם תאריך אספקה חדש. אספקה תושלם כאשר נספק את המוצרים לכתובת שנתת לנו. בעלותך על המוצרים תושלם רק לאחר שנקבל את התשלום במלואו. המשלוח למזמינים באתר הוא ללא עלות. תנאי למסירת המוצר הוא חתימתך על גבי תעודת האספקה. אם הינך מתגורר בישוב אשר קיימת בעיית גישה אליו מטעמים ביטחוניים, יודגש כי ב.נ.ז.כ אינה מתחייבת לאספקת המוצרים על פי מועדי האספקה. אם הינך מתגורר בישוב כזה, עומדת בפניך האפשרות לאסוף את המוצרים ממקום מרכזי בסמוך למקום מגוריך אשר יתואם עמך מראש. במקרה של איחור באספקת המוצר, אנו נאפשר לך לבחור בין המתנה לקבלת המוצר, או ביטול העסקה. 

עקב המצב ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.


איסוף עצמי

אם ברצונך לאסוף את המוצר באופן עצמאי, מיד לאחר סיום ההזמנה באתר, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות בטלפון 03-6762924 לתיאום האיסוף. ניתן לאסוף את המוצר בתוך 48 שעות מרגע הרכישה בכתובת אודם 6 פתח תקווה, בימים א-ה בין השעות 8:30 עד 16:00. עליך לבוא עם מספר העסקה ופרטיך המזהים כפי שציינת בהזמנתך.


תהליך ההזמנה באתר

תהליך ההזמנה שלנו מאפשר לך לבדוק ולתקן שגיאות כלשהן לפני שליחת ההזמנה אלינו. אנא הקדישו זמן לקרוא ולבדוק את ההזמנה בכל דף לפני שליחת ההזמנה. לאחר ביצוע הזמנה, תקבל הודעת דוא"ל מאתנו "מאשרים שקיבלנו את הזמנתך". עם זאת, לידיעתך, אין פירוש הדבר שההזמנה שלך התקבלה. קבלת ההזמנה שלך תתבצע על ידי שליחת הודעת דוא"ל המאשרת כי המוצרים נשלחו אליך. החוזה בינינו ייווצר רק כאשר נשלח לך את אישור המשלוח. במידה ולא הצלחנו לספק לך מוצר, לדוגמה משום שהמוצר אינו במלאי או אינו זמין עוד, או עקב שגיאת תמחור באתר שלנו (מוסבר בהמשך), נודיע לך על זה בדוא"ל ולא נעבד את ההזמנה שלך. אם כבר שילמת על המוצרים, נחזיר לך את הסכום המלא בהקדם האפשרי.


שירות לקוחות

אנו מפעילים מוקד שירות לקוחות טלפוני, שירות לקוחות ב-Whatsapp, קבלת קהל ומעבדת תיקונים.

שעות פעילות: ימים א-ה בין השעות 8:30 ועד 16:00, ימי ו בין השעות 8:30 ועד 12:00.

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו:
בטלפון 03-6762924,

במייל info@bnzc.co.il 
בהודעה ב- Whatsapp- לחצו כאן

בכתובת: אודם 6 פתח תקווה 


המוצרים שלנו

כל התמונות המופיעות באתר נועדו להמחשה בלבד. למרות שאנו עושים כל מאמץ כדי להציג את הצבעים בצורה מדויקת, איננו יכולים להבטיח שהתצוגה של המחשב שלך תשקף במדויק את צבע המוצרים. צבעי המוצרים עשויים להשתנות מעט מהתמונות שהנך רואה על צג המחשב. למרות שעשינו את כל המאמצים כדי להיות מדויקים ככל האפשר, כל הגדלים, המשקלים והמידות המופיעים באתר שלנו עלולים להכיל .סטייה של עד 2% מהמצוין באתר. אריזת המוצרים עשויה להשתנות מזו המוצגת בתמונות באתר שלנו. כל המוצרים המוצגים באתר שלנו כפופים לזמינות. במידה ומוצר שהזמנת אינו זמין במלאי, אנו נודיע לך בדוא"ל בהקדם האפשרי ולא נחייב אותך בגין המוצר