דייסון: תנאים והתניות.


תקנון אתר המכירות

דף זה, בצירוף המסמכים המופיעים בו במפורש, מציג מידע אודותינו ועל התנאים וההגבלות המשפטיים שבהם אנו מוכרים כל אחד מהמוצרים המופיעים באתר שלנו. תנאים אלה יחולו על כל הסכם בינינו למכירת מוצרים . אנא קרא את התנאים האלה בקפידה, וודא שאתה מבין אותם לפני הזמנת המוצרים מהאתר שלנו. לידיעתך, על-ידי הזמנת מוצרים מהאתר שלנו, אתה מסכים להיות כפוף לתנאים והגבלות אלה ולכל הסעיפים המופיעים בתקנון זה. בעת ביצוע הזמנה באתר תתבקש לאשר את הסכמתך לתנאים הנ"ל. אם תסרב לקבל את התנאים האלה, לא תוכל להזמין מוצרים מהאתר שלנו. באפשרותך להדפיס עותק של תנאים אלה, או לשמור אותם במחשב שלך, לעיון עתידי.


קצת עלינו

חברת ב.נ.ז.כ סחר שיווק והפצה בע"מ הינה היבואנית הרשמית של דייסון בישראל. החברה הוקמה בשנת 1994 על ידי צבי כהן. החברה מתמחה ביבוא שיווק ושרות של מוצרי דייסון בישראל.


המוצרים שלנו

כל התמונות המופיעות באתר נועדו להמחשה בלבד. למרות שאנו עושים כל מאמץ כדי להציג את הצבעים בצורה מדויקת, איננו יכולים להבטיח שהתצוגה של המחשב שלך תשקף במדויק את צבע המוצרים. צבעי המוצרים עשויים להשתנות מעט מהתמונות שהנך רואה על צג המחשב. למרות שעשינו את כל המאמצים כדי להיות מדויקים ככל האפשר, כל הגדלים, המשקלים והמידות המופיעים באתר שלנו עלולים להכיל .סטייה של עד 2% מהמצוין באתר. אריזת המוצרים עשויה להשתנות מזו המוצגת בתמונות באתר שלנו. כל המוצרים המוצגים באתר שלנו כפופים לזמינות. במידה ומוצר שהזמנת אינו זמין במלאי, אנו נודיע לך בדוא"ל בהקדם האפשרי ולא נחייב אותך בגין המוצר


תהליך ההזמנה באתר

תהליך ההזמנה שלנו מאפשר לך לבדוק ולתקן שגיאות כלשהן לפני שליחת ההזמנה אלינו. אנא הקדישו זמן לקרוא ולבדוק את ההזמנה בכל דף לפני שליחת ההזמנה. לאחר ביצוע הזמנה, תקבל הודעת דוא"ל מאתנו "מאשרים שקיבלנו את הזמנתך". עם זאת, לידיעתך, אין פירוש הדבר שההזמנה שלך התקבלה. קבלת ההזמנה שלך תתבצע על ידי שליחת הודעת דוא"ל המאשרת כי המוצרים נשלחו אליך. החוזה בינינו ייווצר רק כאשר נשלח לך את אישור המשלוח. במידה ולא הצלחנו לספק לך מוצר, לדוגמה משום שהמוצר אינו במלאי או אינו זמין עוד, או עקב שגיאת תמחור באתר שלנו (מוסבר בהמשך), נודיע לך על זה בדוא"ל ולא נעבד את ההזמנה שלך. אם כבר שילמת על המוצרים, נחזיר לך את הסכום המלא בהקדם האפשרי.


מדיניות ביטול

באפשרותך לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מקבלת המוצר. הודעה על הביטול תשלח בפקס, בדואר או במייל לשרות הלקוחות: info@bnzc.co.il

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם, אי התאמה, או כל הפרה אחרת של הסכם זה, כספך יוחזר לך תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול על ידך. המוצר יוחזר אלינו על חשבונך ויגבו דמי ביטול על סך 100 ש"ח או 5% מערך המוצר, הנמוך מבינהם. בעת ביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה או כל הפרה אחרת של הסכם זה, לא ייגבו דמי ביטול. כספך יוחזר אליך תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול והמוצר יוחזר על חשבון החברה. עליך להחזיר את המוצר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית. לחברתנו ישנה אפשרות לתבוע ממך ירידה בערך המוצר על פי החוק. אנו נמסור לך עותק של הודעת ביטול החיוב שמסרנו לחברת האשראי. במידה ויש למוצר אביזרים נלווים או מתנה שהתקבלה בעת רכישת המוצר, עליך להחזיר גם אותם. חוסר באביזרים אלו עלול לגרום לחיוב בגין שווי אביזרים אלו.

לתשומת ליבך, כל הזכויות המשפטיות המגיעות לך כצרכן ביחס לביטול עסקה אינם משתנות או נפגעות מהסכם זה.


משלוח המוצרים לביתך

הזמנתך תגיע אליך לאחר קבלת הודעה מחברת ההובלה. זמן האספקה הוא עד 10 ימי עסקים (לא כולל יום שישי), אלא אם כן קיים אירוע אשר מחוץ לשליטתנו. אם לא נוכל לעמוד בתאריך האספקה המשוער בשל אירוע מחוץ לשליטתנו, ניצור איתך קשר עם תאריך אספקה חדש. אספקה תושלם כאשר נספק את המוצרים לכתובת שנתת לנו. בעלותך על המוצרים תושלם רק לאחר שנקבל את התשלום במלואו. המשלוח למזמינים באתר הוא ללא עלות. תנאי למסירת המוצר הוא חתימתך על גבי תעודת האספקה. יודגש, כי ב.נ.ז.כ אינה מתחייבת לאספקת המוצרים על פי מועדי האספקה. אם הינך מתגורר בישוב אשר קיימת בעיית גישה אליו מטעמים ביטחוניים. אם הינך מתגורר בישוב כזה, עומדת בפניך האפשרות לאסוף את המוצרים ממקום מרכזי בסמוך למקום מגוריך אשר יתואם עמך מראש. במקרה של איחור באספקת המוצר, אנו נאפשר לך לבחור בין המתנה לקבלת המוצר, או ביטול העסקה.


איסוף עצמי

אם ברצונך לאסוף את המוצר באופן עצמאי, מיד לאחר סיום ההזמנה באתר, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות בטלפון 03-6762924 לתיאום האיסוף. ניתן לאסוף את המוצר בתוך 48 שעות מרגע הרכישה בכתובת אודם 6 פתח תקווה, בימים א-ה בין השעות 9:00 עד 16:00. עליך לבוא עם מספר העסקה ופרטיך המזהים כפי שציינת בהזמנתך.


מחירי המוצרים

מחירי המוצרים יהיו כפי שמצוינים באתר שלנו. אנו עושים כל הנדרש כדי להבטיח כי המחירים של המוצרים יהיו נכונים בזמן הפרסום. עם זאת, אם אתה מגלה שגיאה במחירי המוצרים שהזמנת אנא עדכן אותנו בהקדם.


תשלום בגין המוצרים

ניתן לבצע תשלום על ידי אחד מהכרטיסים הבאים: Express American, Visa, MasterCard ,Isracart בהם ניתן לשלם עד 10 תשלומים ללא ריבית, או ב-PayPal .התשלום עבור המוצרים ודמי המשלוח הינם מראש. בעת ביצוע הזמנה של מוצר שקיים אצלנו במלאי, ב.נ.ז.כ סחר ושותפי התשלום שלה יחייבו את כרטיסך עבור כל סכום עד לערך המלא של המוצר. לתשומת ליבך איננו מכבדים כרטיסי אשראי בן לאומיים או כרטיסים אחרים מעבר לרשימה הנ"ל.


אבטחת מידע ופרטיות

אנו משתמשים במידע האישי שלך רק בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו. אנא קרא בעיון את מדיניות הפרטיות, שכן היא כוללת מידע חשוב אשר חל עליך. ב.נ.ז.כ ודייסון מחוייבים להבטיח כי המידע האישי שלך מוגן ולא נעשה בו שימוש לרעה. כדי ליצור טכנולוגיה וחוויות טובות יותר, אנו אוספים מידע באמצעות אתרי Dyson ,או קישור App Dyson . אנו שומרים על מידע זה בזהירות ומטפלים בו בשיקול דעת. למען השקט הנפשי שלך, תמיד נעדכן אותך במידע שאתה משתף וניתן לך את האפשרות למחוק או לשנות את המידע שאין ברצונך לשתף. האמון שלך בנו חשוב לנו. ככל שהטכנולוגיה שלנו מתקדמת יותר, נמשיך לשים את הפרטיות שלך במרכז. 


זכויות יוצרים

כל התמונות, המפרטים והדפים באתר זה הינם רכושה הבלעדי של חברת דייסון. כל העתקה או שימוש בחומרים אלו עלולים לגרור תביעה משפטית על פי החוק.


שירות לקוחות

אנו מפעילים מוקד שירות לקוחות טלפוני, קבלת קהל ומעבדת תיקונים.

שעות פעילות: ימים א-ה בין השעות 8:30 ועד 16:00, ימי ו בין השעות 8:30 ועד 12:00.

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 03-6762924, בכתובת: אודם 6 פתח תקווה או במייל info@bnzc.co.il


נגישות

למידע נוסף לגבי נגישות, לחץ: כאן