דלג על הניווט

דייסון: תנאים והתניות.


תקנון אתר המכירות

עמוד זה, בצירוף המסמכים המופיעים בו במפורש, מציג מידע אודותינו ועל התנאים וההגבלות המשפטיים שבהם אנו מוכרים כל אחד מהמוצרים המופיעים באתר שלנו. תנאים אלה יחולו על כל הסכם בינינו למכירת מוצרים. אנא קראו את התנאים האלה בקפידה, וודאו שאתם מבינים אותם טרם הזמנת המוצרים מהאתר שלנו. לידיעתכם, על-ידי הזמנת מוצרים מהאתר שלנו, אתם מסכימים להיות כפופים לתנאים והגבלות אלה ולכל הסעיפים המופיעים בתקנון זה. בעת ביצוע הזמנה באתר תתבקשו לאשר את הסכמתכם לתנאים הנ"ל. אם תסרבו לקבל את התנאים האלה, לא תוכלו להזמין מוצרים מהאתר שלנו. באפשרותכם להדפיס עותק של תנאים אלה, או לשמור אותם במחשב שלכם, לעיון עתידי.


קצת עלינו

חברת ב.נ.ז.כ סחר שיווק והפצה בע"מ הינה היבואנית הרשמית של דייסון בישראל. החברה הוקמה בשנת 1994 על ידי צבי כהן. החברה מתמחה ביבוא שיווק ושירות של מוצרי דייסון בישראל.


המוצרים שלנו

כל התמונות המופיעות באתר נועדו להמחשה בלבד. למרות שאנו עושים כל מאמץ כדי להציג את הצבעים בצורה מדויקת, איננו יכולים להבטיח שהתצוגה של המחשב שלכם תשקף במדויק את צבע המוצרים. צבעי המוצרים עשויים להשתנות מעט מהתמונות שהנכם רואים על צג המחשב. למרות שעשינו את כל המאמצים כדי להיות מדויקים ככל האפשר, כל הגדלים, המשקלים והמידות המופיעים באתר שלנו עלולים להכיל סטייה של עד 2% מהמצוין באתר. אריזת המוצרים עשויה להשתנות מזו המוצגת בתמונות באתר שלנו. כל המוצרים המוצגים באתר שלנו כפופים לזמינות. במידה ומוצר שהזמנתם אינו זמין במלאי, אנו נודיע לכם בהקדם האפשרי ונבטל את הזמנתכם.


תהליך ההזמנה באתר

תהליך ההזמנה באתר שלנו מאפשר לכם לוודא שכל הפרטים שהזנתם בעת ההזמנה תקינים טרם ביצוע ההזמנה. אנא הקדישו זמן לקרוא ולבדוק את כל פרטי ההזמנה לפני שליחתה. לאחר ביצוע הזמנה, תקבלו הודעת מייל המאשרת את קבלת ההזמנה. חשבונית תשלח אליכם בהודעת SMS. במידה ולא הצלחנו לספק לכם מוצר משום שהמוצר אינו במלאי, אינו זמין עוד, או עקב שגיאת תמחור באתר שלנו (מוסבר בהמשך), אנו נודיע לכם על כך ונבטל את הזמנתכם.


מדיניות ביטול

הינכם רשאים לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 14 ימי עסקים מיום מקבלת המוצר.
הודעה על ביטול ניתן לשלוח באחת הדרכים הבאות:

בטופס ביטול העסקה באתר שלנו בכתובת – לטופס מקוון לחצו כאן
במייל לשירות הלקוחות info@bnzc.co.il
בהודעה ב- WhatsApp
בטלפון 03-6762924 
בשעות הפעילות של החברה

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם אלא בעקבות אי התאמה, או כל הפרה אחרת של הסכם זה, כספכם יוחזר לכם תוך 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול על ידכם .
המוצר יוחזר אלינו על ידכם ועל חשבונכם ויגבו דמי ביטול על סך 100 ש"ח או 5% מערך המוצר, (הנמוך מביניהם.) במידה ותבחרו להחזיר את המוצר באמצעות שליח, ייגבו בנוסף גם דמי משלוח .
עליכם להחזיר את המוצר באריזתו המקורית כשהוא שלם, תקין וללא כל פגם מכל סוג שהוא.
בעת ביטול עסקה עקב פגם לא ייגבו דמי ביטול.
לחברתנו ישנה אפשרות לתבוע מכם ירידה בערך המוצר על פי החוק. 
אנו נמסור לכם עותק של הודעת ביטול החיוב שמסרנו לחברת האשראי. 
במידה ויש למוצר אביזרים נלווים או מתנה שהתקבלה בעת רכישת המוצר, עליכם להחזיר גם אותם. חוסר באביזרים אלו עלול לגרום לחיוב בגין שווי אביזרים אלו.
לתשומת ליבכם, כל הזכויות המשפטיות המגיעות לכם כצרכנים ביחס לביטול עסקה אינן משתנות או נפגעות מהסכם זה.
במקרה של אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, הצרכן זכאי לבטל את העסקה לא יאוחר מ- 4 חודשים מקבלת המוצר.


משלוח המוצרים לביתך

הזמנתכם תגיע אליכם לאחר קבלת הודעה מחברת ההובלה. זמן האספקה הוא עד 5 ימי עסקים (לא כולל יום שישי), אלא אם כן קיים אירוע אשר מחוץ לשליטתנו. אם לא נוכל לעמוד בתאריך האספקה המשוער בשל אירוע מחוץ לשליטתנו, חברת המשלוחים תיצור איתכם קשר עם תאריך אספקה חדש. האספקה תושלם כאשר נספק את המוצרים לכתובת שנתתם לנו. בעלותכם על המוצרים תושלם רק לאחר שנקבל את התשלום במלואו. המשלוח למזמינים באתר הוא ללא עלות. אם הינכם מתגוררים בישוב אשר קיימת בעיית גישה אליו מטעמים ביטחוניים, או ישובים שההגעה אליהם אינה בתדירות יומית ע"פ שיקולי חברת המשלוחים, יודגש כי ב.נ.ז.כ אינה מתחייבת לאספקת המוצרים על פי מועדי האספקה. אם הינכם מתגוררים בישוב כזה, עומדת בפניכם האפשרות לאסוף את המוצרים ממקום מרכזי בסמוך למקום מגוריכם אשר יתואם עמכם מראש. במקרה של איחור באספקת המוצר,
אנו נאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר, או ביטול העסקה.

עקב המצב ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.

 


איסוף עצמי

אם ברצונכם לאסוף את המוצרים באופן עצמאי, מיד לאחר סיום ההזמנה באתר, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 03-6762924 לתיאום האיסוף. ניתן לאסוף את המוצר בתוך 48 שעות מרגע הרכישה בכתובת אודם 6 פתח תקווה, בימים א-ה בין השעות 8:30 עד 16:00. עליכם לבוא עם מספר ההזמנה ופרטים מזהים כפי שמופיעים בהזמנתכם.


מחירי המוצרים

מחירי המוצרים יהיו כפי שמצוינים באתר שלנו. אנו עושים את כל הנדרש כדי להבטיח כי המחירים של המוצרים יהיו נכונים בזמן הפרסום. עם זאת, אם אתם מגלים שגיאה במחירי המוצרים שהזמנתם אנא עדכנו אותנו בהקדם.


תשלום בגין המוצרים

ניתן לבצע תשלום על ידי אחד מהכרטיסים הבאים: American Express, Visa, MasterCard ,Isracart בהם ניתן לשלם עד 10 תשלומים ללא ריבית, או ב-PayPal . התשלום עבור המוצרים ודמי המשלוח הינו מראש. בעת ביצוע הזמנה של מוצר שקיים אצלנו במלאי, ב.נ.ז.כ סחר ושותפי התשלום שלה יחייבו את כרטיסכם עבור כל סכום עד לערך המלא של המוצר. לתשומת ליבכם איננו מכבדים כרטיסי אשראי בינלאומיים או כרטיסים אחרים מעבר לרשימה הנ"ל.


אבטחת מידע ופרטיות

אנו משתמשים במידע האישי שלכם רק בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו. אנא קראו בעיון את מדיניות הפרטיות, שכן היא כוללת מידע חשוב אשר חל עליכם. ב.נ.ז.כ. סחר ודייסון מחויבים להבטיח כי המידע האישי שלכם מוגן ולא נעשה בו שימוש לרעה. אנו אוספים מידע באמצעות אתרי Dyson , וישומון Dyson App כדי ליצור טכנולוגיה וחוויה טובה יותר. אנו שומרים על מידע זה בזהירות ומטפלים בו בשיקול דעת. למען השקט הנפשי שלכם, תמיד נעדכן אותכם במידע שאתם משתפים וניתן לכם את האפשרות למחוק או לשנות את המידע שאין ברצונכם לשתף. האמון שלכם חשוב לנו. ככל שהטכנולוגיה שלנו מתקדמת יותר, נמשיך לשים את הפרטיות שלכם במרכז. 


זכויות יוצרים

כל התמונות, המפרטים והדפים באתר זה הינם רכושה הבלעדי של חברת דייסון. כל העתקה או שימוש בחומרים אלו עלולים לגרור תביעה משפטית על פי החוק.


שירות לקוחות

אנו מפעילים מוקד שירות לקוחות טלפוני, שירות לקוחות ב-WhatsApp, קבלת קהל ומעבדת תיקונים.

שעות פעילות: ימים א-ה בין השעות 8:30 ועד 16:00, ימי ו בין השעות 8:30 ועד 12:00.

ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו:

 במייל לשירות הלקוחות info@bnzc.co.il
בהודעה ב- WhatsApp
 בטלפון 03-6762924
בכתובת: אודם 6 פתח תקווה
בשעות הפעילות של החברה



נגישות

למידע נוסף לגבי נגישות, לחץ: כאן


פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני 

לקוחות יקרים, באפשרותכם למסור בחנות שלנו במועד המכירה או במועד האספקה, פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מהמגזר הביתי הדומה לפריט/ים שנמכר/ו לכם, בכמות או במשקל דומים לפריט/ים שנמכר/ו לכם, אשר מקורה בציוד חשמלי ואלקטרוני שנועד לשימוש דומה לפריט/ים שנמכר/ו לכם.
החזרה זו אינה כרוכה בתשלום או בכל תמורה אחרת מצידכם.
במקרה של מכירה מקוונת של ציוד חשמלי ואלקטרוני המתאים גם לשימוש ביתי או של סוללות, ניתן להחזיר את פסולת הציוד החשמלי והסוללות באחד מ 3,000 מוקדי האיסוף של תאגיד מ.א.י מחזור אלקטרוניקה ישראל, הפזורים ברחבי הארץ ובהם במרכזי קניות ותחנות נוחות של תחנות דלק.
יובהר, כי איננו מקבלים פריטי פסולת ציוד וסוללות מזיקים.
לפרטים נוספים ולהבהרות בנוגע לאפשרות ההחזרה של פסולת ציוד וסוללות ניתן לפנות אל חברתנו.

לחצו כאן למפת מוקדי מאי בישראל