dyson.co.il

EqualWeb מחויבת לקידום נגישות דיגיטלית עבור אנשים בעלי מוגבלויות. אנו משפרים את חווית המשתמש של מבקרי האתר באופן שוטף ומיישמים את תקני הנגישות הרלוונטיים. EqualWeb נוקטת בצעדים קפדניים על מנת לספק חוויית משתמש איכותית ללא התייחסות לטכנולוגיה המסייעת הנמצאת בשימוש לצורך הגישה לאתר זה.

הצהרה וסטטוס תאימות

הרינו לאשר בזאת כי אתר זה נבדק על ידי מפתחי תוכנה ונמצא כי הוא תואם את אמות המידה שנקבעו בהתאם ל-WCAG 2.1 (הנחיות בדבר נגישות לתוכן באינטרנט 2.1) ברמת AA. רמת ה-AA של הנחיות ה-WCAG 2.1 מכסה מגוון רחב של המלצות שנועדו להפוך תוכן אינטרנטי לנגיש יותר. ההנחיות שברמת AA של הנחיות ה-WCAG 2.1 כוללות הוראות ספציפיות בנוגע לאופן הפיתוח של תוכן אינטרנטי נגיש. הצהרה זו מאשרת כי נעשה שימוש בטכניקות מסוימות התואמות את קריטריון ההצלחה המפורט על ידי ה-WCAG. כתוצאה, התוכן של אתר אינטרנט זה הפך לנגיש יותר למגוון רחב של אנשים בעלי מוגבלויות שונות, לרבות עיוורון או יכולת ראיה מועטה, חרשות או אובדן כושר שמיעה, מגבלות למידה, מוגבלות קוגניטיבית, מוגבלות בניידות, מוגבלות בכישורי שפה, רגישות לאור וכל שילוב של האמור. באמצעות יישום הנחיות אלו והדבקות בהם, התוכן של אתר זה הפך שימושי יותר לכלל המשתמשים. השימוש בוידג'ט הנגישות כפוף למדיניות הפרטיות של החברה. ניתן לצפות במדיניות הפרטיות באתר האינטרנט של החברה.

שימוש בתוכנת נגישות אתרים –נגיש בקליק

המערכת האוטומטית של Equalweb, צוות המפתחים, המעצבים והמומחים לנושא נגישות תוכן בחנו, תיקנו וערכו בדיקות של אתר אינטרנט זה באמצעות ביצוע בדיקות נגישות רב שכבתיות וניתוח אמצעי הנגישות החדשים והמעודכנים ותוכן האינטרנט. כחלק מתהליך הפיכת אתר אינטרנט זה לנגיש יותר, נעשו התאמות שונות, לרבות שינוי JavaScript ועבודת CSS. התהליך כלל גם התאמות נגישות עבור טכנולוגיות מסייעות (כגון NVDA, JAWS, וכד'). להלן תוכלו לצפות ברשימה המלאה של כל התאמות הנגישות ושינויי הפונקציונאליות שנעשו.

תאימות מול דפדפני אינטרנט וטכנולוגיה מסייעת

מטרתנו להיות בעלי יכולת לתמוך במגוון רחב ככל הניתן של דפדפנים וטכנולוגיה מסייעת. לשם כך, השקענו מאמצים רבים לצורך אספקת תמיכה למערכות פופולריות בעלות נתח שוק גבוה, לרבות Safari, Chrome, Firefox ו-Opera. כמו כן, ניתנה התייחסות לטכנולוגיות המסייעות JAWS ו-NVDA ל-Windows ול-MAC.

בנוסף, במהלך הביקורת נעשו ההתאמות הבאות שנועדו להפוך את אתר האינטרנט לנגיש:

  • אפשור ניווט 'חכם'
  • חוסם גרפיקה מהבהבת
  • תיאור תמונות OCR
  • פונטים - אפשרות להגדלה או הקטנה של פונט האתר, התאמה, יישור וכו'
  • מתן פקודות קוליות לדפדפן באמצעות השימוש בקולכם
  • שינוי ניגודיות צבע בהתבסס על רקע כהה
  • שינוי ניגודיות צבע בהתבסס על רקע בהיר
  • שינוי צבעי האתר
  • אפשרות תואמת ומונוכרומטית לאנשים עיוורי צבעים
  • החלפת פונט לצורך שיפור יכולת הקריאה
  • הגדלת הסמן והחלפת צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת תצוגה ל-200%.
  • הבלטת הקישורים הנמצאים באתר
  • הבלטת הכותרות הנמצאות באתר
  • תצוגת תיאור חלופי של תמונות
  • הגדלת תוכן הנמצא תחת הסמן, מוצג כממשק גרפי בצורת חלון קטן (tooltip)
  • תיאור מילים באמצעות בחירה עם העכבר
  • הצגת תוכן אתר האינטרנט בחלון חדש באופן ברור וקריא
  • מאפשר למשתמשים להקליד באמצעות העכבר
  • מה בתפריט?

    הנגישות של אתר אינטרנט זה מתבססת על היכולת של הטכנולוגיות הבאות לעבוד עם השילוב הספציפי של דפדפן הרשת וכל טכנולוגיה או תוסף מסייעים המותקנים על מחשבכם:

  • HTML
  • WAI-ARIA
  • CSS
  • JavaScript
  • החברה מסתמכת על טכנולוגיות אלו לצורך העמידה בדרישות הציות של תקני הנגישות הנמצאים שימוש.

    מגבלות, חלופות והצהרות

    למרות מאמצינו לספק נגישות לאתר זה, עלולות להתקיים מגבלות מסוימות. להלן ניתן לצפות בתיאור המגבלות המוכרות והאפשריות, וכן בפתרונות פוטנציאליים. אנא צרו קשר במידה ונתקלתם בבעיה שאינה רשומה להלן. השימוש בוידג'ט הנגישות כפוף למדיניות הפרטיות של החברה. ניתן לצפות במדיניות הפרטיות באתר האינטרנט של החברה.

    משוב

    למרות המאמצים של החברה להפוך את הגלישה באתר לנגישה עבור אנשים בעלי מוגבלויות, ייתכן כי חלק מהעמודים עדיין אינם נגישים או שהפתרון הטכנולוגי המתאים עדיין אינו קיים. ייתכן כי עמודים מסוימים או חלקים מאתר אינטרנט זה כוללים טעויות אנוש, עקב סיבות מגוונות. אנו ממשיכים לשפר את מאפייני וממשקי הנגישות של מוצרינו. שמתם לב שמשהו לא תקין? הנכם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות info@bnzc.co.il


    פרטי התקשרות של קצין הציות

    בכוונתנו לספק פתרון לכל תלונה לשביעות רצונכם. יחד עם זאת, במידה ועולות שאלות בנוגע למדיניות הנגישות שלנו, לרבות פניות בנוגע לניצול הזכויות המשפטיות שעומדות לרשותכם, אנא צרו קשר עם קצין הציות של החברה - Moran Tadmor‏ morant@bnzc.co.il

    הערות

    למרות המאמצים של החברה להפוך את הגלישה באתר לנגישה עבור אנשים בעלי מוגבלויות, ייתכן כי חלק מהעמודים עדיין אינם נגישים או שהפתרון הטכנולוגי המתאים עדיין אינו קיים. אנו ממשיכים להשקיע מאמצים לצורך שיפור הנגישות של האתר ככל הניתן מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר את השימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות לאנשים בעלי מוגבלויות. ליצירת קשר

    info@bnzc.co.il

    הסדרי נגישות מבנים

    להלן הסדרי הנגישות הקיימים בחנות ומרכז קבלת הקהל הממוקמים ברחוב אודם 6 פתח תקווה קומת קרקע
    קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל
    קיימים שלטי זיהוי והכוונה
    מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
    במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים

    שירות לקוחות נגיש

    הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת
    מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש
    מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע
    ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של ב.נ.ז.כ בטלפון 03-6762924 בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00 וימי ו' בין השעות 8:30-12:00
    אמצעים נוספים ליצירת קשר-
    דואר אלקטרוני: info@bnzc.co.il
    שירות פרונטלי : קבלת קהל- בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:30. וימי ו' בין השעות 8:30-12:00
    פקס - 6781050- 03
    פניה באמצעות הדואר - אודם 6, פתח תקווה ת.ד 6999